''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

Jumpa Seminggu Lagi =)



Setelah Sebulan


Akhirnya short sem dah tamat dengan jayanya, Insya Allah. Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang mendoakan. Hanya Tuhan mampu membalas ikhlas kalian.

Ameen...

Selepas ini, kemungkinan yang teramat besar adalah saya bakal menjauhi laptop dan mendekat kepada agenda lain. Menjauhi bukanlah bererti melupakan. Cuma ambil masa supaya mata sihat seperti sediakala setelah bertungkus-lumus bekerjasama dengan laptop 25 jam sehari selama sebulan. Pheww~

Mikhail, nantikan daku!!

Hehe~



Last Day

Hari terakhir di Plaza Rah, hari terakhir di fakulti, hari terakhir di UKM KL. Lepas ni, UKM Bangi pula menanti.

Inilah aktiviti kami dalam menyambut detik-detik terakhir di UKM KL.

Mereka hanya berpura-pura tekun.
3 pelakon handal, Cik Zukha, Cik Shazot dan Cik Shidot~


Gaya bebas Cik Syirai dan Cik Linot~


Soalan cepu emas,
kenal pasti lokasi sebenar Cik Ayot berdasarkan gambar di atas.

Lalalala~

Penerangan mengenai gambar:

Kami berhadapan dengan konflik assignment yang sangat memeningkan kepala setelah berpeningan menghadapi exam. Apa yang best, dengan terhantarnya cd-cd asignment itu, dengan ini saya mengisytiharkan short sem berakhir dengan rasminya =)

Kepada mereka, kita jumpa lagi seminggu ye...



Al Fatihah

Baru dapat tahu cerita tentang kematian saudara baru kita, MJ. Kalau abah tak cerita, mesti saya hanya akan tahu cerita ni sebulan kemudian kot.

Huhu~

Hari mulia bulan mulia, moga rohnya sentiasa dikasihi Illahi dan diangkat bersama mereka yang dicintaiNya. Ameen...

Pun saya dapat tahu dari abah, MJ ada nyanyi satu lagu tentang Asmaaul Husna. siapa-siapa yang baik hati, boleh carikan untik saya? sengihnampakgigi



Ubat Hati

Saya dengan baik hatinya ingin mengingatkan anda yang berpenyakit hati atau yang mengalami sindrom hati parah untuk segera mengubat hati anda itu.

Rentetan terdengar lagu yang dimainkan di IKIM.FM, sejuk saja hati yang mendengar.

Semenjak dua menjak ini, hati yang saya miliki kurang tenteram dan sentiasa berada dalam kondisi berbahaya. Jadi, saya berkeputusan untuk mengambil ubat yang hati saya sendiri sarankan untuk saya dan anda semua senyum

Ubat hati ada 5:
  • Baca Al-Quran sekali dengan makna
  • Qiamullail @ solat malam
  • Banyak-banyakkan puasa
  • Sedekah sokmo-sokmo
  • Panjangkan zikir malam


Moga tenang selalu, wahai hati.
Jangan datang lagi keluh kesah,
Pergi menjauh resah...

15 sebok mengomen:

ummumishkah at: June 27, 2009 at 5:58 AM said...

Innalillah...

~iceq~ at: June 27, 2009 at 7:40 PM said...

alaaaa
tenet slow..pict tu xkuar..huhu~~

aya harith at: June 27, 2009 at 9:14 PM said...

ala..siannye die~

nnt kite tunjuk yg ori punye

hehe~

Bro_mie at: June 27, 2009 at 9:57 PM said...

hati dalam kondisi yg bahaya? memang bahaya tu!

aya harith at: June 27, 2009 at 10:28 PM said...

a ah bro..
bhy amat..

bro doa-doakan la ek
spy die dengar ckp

huhu~

NuR at: June 27, 2009 at 10:30 PM said...

hati ku jua rasanya dlm bahaya juga..
huhuhu..

cuti seminggu je ke aya?

aya harith at: June 27, 2009 at 10:36 PM said...

oo..bhy tu kak..
awas..
hehe


a ah, sbb cti yg lame da dirmpas oleh shot sem..

uhuk~

anaklaut at: June 28, 2009 at 1:30 AM said...

salam,
tq sudi singgah..ya hidup anaklaut penuh warna warni.

aya harith at: June 28, 2009 at 2:10 AM said...

tq singgah ye anak laut

moga warna itu banyak yg ceria =)

sheday at: June 28, 2009 at 2:42 AM said...

cik ayot!!

tumpang tanye...

ble cik ayot amek gmbr kami yg kami ni??

cmne kami yg kami ni bley x sedar??

klu x bley posing~~

ngeh3

aya harith at: June 28, 2009 at 2:45 AM said...

hahaha..
itulah hebat nye cik ayot dlm bab2 paparazi ni..
kikiki..

ade..time tu jugak
korg je yg x perasan.
hehe...

anaklaut at: June 28, 2009 at 7:56 PM said...

salam..

tq singgah..:) anaklaut

Uncle Lee at: June 29, 2009 at 12:26 AM said...

Hello Aya Harith, looks like everyone having a laptop now...
Laptop, Iphone, Ipod....need a bigger handbag soon.
You have a nice day,Lee.

kirana at: June 29, 2009 at 8:24 AM said...

Salam aya,

Hakak thak leh gnak hakap hanyak2 nih! Hakit thekak!

aya harith at: June 29, 2009 at 3:11 PM said...

huhu.. its not necessary since we have smaller one for each thing nowadays..

thnx 4 ur comment, uncle lee =)

hehehe..lawak la akak ni..
minum air byk2 kak..
huhu =P