''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

Jantina: Female~

Saya merajinkan diri untuk ambil masa selingan untuk jawab soalan demi sekeping award..huhu

Oh, sebelum tu, saya mahu beritahu award ini datangnya dari cik Cambesje a.k.a. Cik Syirai

Sebenarnya saya tak nak, tapi dia paksa saya
nangih

Sesungguhnya saya tipu
siul


********************


1. Pastikan jantina anda adalah perempuan.
Saya pasti saya bukan lelaki

2. Copy badge sebagai award anda


3. Nyatakan 2 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
  • Sebab yang pilih saya sebagai perempuan adalah Allah swt
  • Sebab perempuan boleh kawin dengan lelaki [pinjam ayat dari kaunselor saya masa kat sekolah dulu..uhuhu~]
4. Passkan award ni pada girl-friends anda
sesiapa yang folow saya dan yakin bahawa anda perempuan...


SILA AMBIL ATAU SERAHKAN NYAWA ANDA


ini amaran keras taw..hehesengihnampakgigi

7 sebok mengomen:

Ben Sedqi at: June 29, 2009 at 8:48 PM said...

fuh slamat bro as lelaki tulen..

Anonymous at: June 29, 2009 at 8:58 PM said...

amaran keras??euww.. takot ye sy! haha

Dee at: June 30, 2009 at 1:38 PM said...

aku~
adalah lelaki~
yg tak pernah lelah~
memikat wanita~
~lalala~

huhu... tagged aku ble lak nak wat aya?

ayaharith at: June 30, 2009 at 5:29 PM said...

alahai..
org nk bg award je pon, bro..
haha~

ayaharith at: June 30, 2009 at 5:31 PM said...

- ha, taw takut..cpt2 amek ye..hihi


- tu, lagu tu untuk aku ke???
hahah~

iye le, nnt aku wat santek2, siap frem lg

asliani ahmad at: July 1, 2009 at 6:00 PM said...

aslkm aya harith,kita tempek kat blog kita yek..thakns2...

ayaharith at: July 1, 2009 at 7:08 PM said...

ok2, dipersilakan dgn segala hormatnye...

huhu~