''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

suke2!!

lagu ni best~
menari


kenapa best?

lirik die best
lagu pon

kesimpulannya, saya dah addicted ngan diz song

lapar



ungu - cahayaMu

Kau bawa cahaya di dalam hidupku
Disaat ku membutuhkan
Di jalanku yang tak terang

Hatiku bertanya benarkah ku telah berbakti
Atau ku saat ini hanya sekadar berjanji

Kau selalu ada saat jiwaku tiada
Kau beri cinta terindah
Saat hidupku terluka

Tak terbayangkan erti hidupku tanpa hadir Mu
Kau hembuskan harapan ketika ku kehilangan

Hanya pada Mu ku kembali
Hanya karna Mu ku berjanji
Arti hidup hanya untuk Mu, ya Allah

Atas izinMu ku terlahir
Atas kuasaMu ku berdiri
Iringilah setiap langkahku, ya Allah



video boleh tengok kat utube
siul


*saya rasa kan saya dah addicted dengan lagu2 ungu~

5 sebok mengomen:

KAMI at: August 31, 2009 at 11:41 PM said...

hahaha... habislah kalau dah addict :) 24 hrs rentak tu berkumandang dalam minda.. :)

aya harith at: August 31, 2009 at 11:56 PM said...

taw x pe...

rumate da nek muak dengo
lalala~

azuan at: September 1, 2009 at 12:03 AM said...

best jugak lagu nie..
huuhuu

aya harith at: September 1, 2009 at 12:07 AM said...

bkn best jugak

best sgt~~

hu3

ProfHussaini at: September 17, 2009 at 9:43 AM said...

Ish.. ish.. ish..

Best ke lagu tu? Kena dengar juga ni..

Lagi best kalu kita dapat addict dengar quran (no offences)

Selamat hari raya. Semoga jumpa ramadhan lagi tahun depan..

^-^