''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

Awak Ego Taw!!




Pada suatu hari, saya dan Abang Ngah sibuk membelek-belek gambar. Time ni lah abang ngah pernah beritahu saya satu input yang saya tak pernah tahu pun.

mana abang ngah dapat sumber tu pun, gagal untuk saya kenal pasti nerd


Hayati perbualan ini ---->


Abang Ngah: Awak tahu tak?
Saya : Tak tahu
Abang Ngah: Ish, awak ni..
Saya : Ye lah, dah awak tak bagitahu lagi

Abang Ngah: Tahu tak, setiap manusia ni ada sifat ego dan pentingkan diri sendiri yang melampau
Saya : Iye?? Mana awak tahu?

Abang Ngah: Sebab kalau kita tengok gambar, orang pertama yang kita cari adalah kita
Saya : So??

Abang Ngah: Lah, tak paham lagi ke?
Saya : Ooo, maknanya kita ni ego dan selfish la sebab tak cari orang lain, tapi cari kita dulu. Camtu??

Abang Ngah: Haa..pandai pon.. [ni saya tambah2, lalala~]



haiyok2!! ter upload la
jelir





nota prihatin >>>


*bila saya tengok gambar, saya tak cari saya, tapi saya cari orang yang macam sayasiul
*abang ngah: abang kandung saya yang sama umi abah
*
hari ni dapat bubur lambuk free.. hoye2!!
sengihnampakgigi

4 sebok mengomen:

nasevh at: August 29, 2009 at 6:53 AM said...

hehehe..
betol gak la eh..tp x penah pasan..myb sbb sume owg pon wat mende yg same..xpe pasneh tgk gmba owg len dulu..=)

aya harith at: August 29, 2009 at 11:01 AM said...

owh, sgt memberi keinsafan rupenye

ahaha~

Bro_mie at: August 30, 2009 at 10:08 PM said...

swaktu dulu bro mmg antu gambar....tukang masak kantin bgambarpun ada gak mencelah....tp tak suka tgk gambar sendiri....mcm2 tak kene, kepala senget, idung kembang....ish macam2!

aya harith at: August 30, 2009 at 10:17 PM said...

he3..
kes bro dikecualikan..

lalala~