''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

...[no tiltle]

Semalam 24 hb 8 tahun 2009
Semalam hari ke 3 berpuasa
Semalam saya dapat sesuatu dari Kakteh

Jam 843 malam, ada bunyi mesej masuk


Saya cek, cek..

>>Owh, dari Kakteh


Scroll sampai bawah

>>Panjang juga mesej ni

>>Tak pe lah, nanti baca


ade unsur jahat di situ
setan

Dan hari ini, saya teringat semula

Mahu baca balik


Nak tahu tentang apa??


********************



.:kak teh 2:.
24-aug-2009 8.43 pm


"Perempuan yang suci adalah perempuan yang dijaga oleh Allah, tidak sedikit pun Allah membenarkan mana2 lelaki menyentuh dirinya walaupun hatinya...


Kerana Allah teramat menyintainya ...


Tetapi andai kita bergelumang dengan cinta lelaki, dimana Allah untuk menjaga kita?

Allah seperti melepaskan kita kepada seorang manusia yang lebih banyak mengecewakan kita"


"Jika Allah datangkan kesedaran dalam diri supaya meninggalkan cinta seorang lelaki, bermakna Allah mahu ambil kita kembali untuk dijagaNya

Mengapa masih ragu2? "



"Kekuatan usah ditunggu, tapi harus dicari


Hargailah kesempatan yang Allah berikan..."


" Sebesar2 dosa adalah dosa yang dilakukan ketika kita rasa berdosa melakukannya "- Imam Ghazali




********************


termenung...

mesej yang betul2 kena pada masanya

susah ya menjadi yang terbaik?


kepada mereka,
maafkan atas segala kejengkelan kalian demi melihatku begini
aku butuh waktu untuk kembali...
xpasti


rindukan yang dulu~

14 sebok mengomen:

cambesje at: August 25, 2009 at 10:17 PM said...

sye redha menerimanya~~

aya harith at: August 25, 2009 at 10:21 PM said...

terime pe??

fatin aimie at: August 26, 2009 at 1:02 AM said...

kenapakah aya?

aya harith at: August 26, 2009 at 1:05 AM said...

erm..
mcm nk jadik cm dulu jek...

ntah la aimie..
huk3 TT

fatin aimie at: August 26, 2009 at 2:12 PM said...

owh..slmat brmjahadah..
bykkan ubat hati, raja sgla.
tguhkan ukhwah..rmai shbat bleh bntu dsitu..
klu awk ske kat ssorang...biarlah krana Allah..
awk pn thu kan cranya y btul..

http://ms.langitilahi.com/cinta/

nasevh at: August 27, 2009 at 6:56 PM said...

"Kekuatan usah ditunggu, tapi harus dicari

Hargailah kesempatan yang Allah berikan..."

betul3..
alhamdulilah..
mseh bertahan smpi ke arini..=)

myuri_angel@yahoo.com at: August 27, 2009 at 8:41 PM said...

aya....sebenarnya....

aya harith at: August 27, 2009 at 8:43 PM said...

nas, thnx sbb berkongsi..

myuri, sebenarnye???

myuri at: August 27, 2009 at 8:46 PM said...

dh lama ak nk tanya ko psl bende tu... tp tkut ko mrh ak...ak riso pape jd kt ko...huhuhu

aya harith at: August 27, 2009 at 8:48 PM said...

ak x de hak nak marh kalo ditegur..

anything, juz speak up..

i really need it right now..

thnx, aimi =)

luv u~

mastura =) at: August 27, 2009 at 8:49 PM said...

rindu aya yang dulu jua.huhu
dan sebenarnya....
hehe ;p

aya harith at: August 27, 2009 at 8:52 PM said...

ak pon rindu..hukhuk TT

mastura =) at: August 27, 2009 at 8:56 PM said...

gud luck xm es0k..
kadang2 ada masa kita lupa
tapi Allah itu maha penyayang~
lama2 kita akan sedar
j0m stdy..hehe

aya harith at: August 27, 2009 at 9:09 PM said...

thanx mas
ak cyg ko amat~

gud lak kat ko gak...