''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

lalalala~

aish, sekali lagi saya ter'miss' nak tulis entri.

dah 5 hari kot..



tengok je la kat bawah ni

sengihnampakgigi


ok, tata~



*esok kuiz kukup. ini yang betul2, bukan cubaan~

11 sebok mengomen:

Bro_mie at: August 18, 2009 at 9:55 AM said...

thihihi.....sama la kiter!

aya harith at: August 18, 2009 at 10:05 AM said...

ala, bro tpu~~

joegrimjow at: August 18, 2009 at 11:19 AM said...

ini idea menarik

aya harith at: August 18, 2009 at 6:48 PM said...

ehe~

sheday at: August 18, 2009 at 8:29 PM said...

wei ayot!!

conteng x ajak~~

aya harith at: August 18, 2009 at 8:33 PM said...

nk contang gak k??
sile2..

hu3

cambesje at: August 19, 2009 at 2:51 AM said...

ala~~ npe nk conteng tu x ajak kau... cdeynye~~

aya harith at: August 19, 2009 at 7:09 PM said...

siapa kau yang ko maksudkan tu, cambesje??

hu3

cambesje at: August 19, 2009 at 7:17 PM said...

hahaha~~
aku silap taip upanya..

bkn kau tp aku..

sedikit kesilapan teknikal telah berlaku.. hahaha~~

aya harith at: August 19, 2009 at 7:37 PM said...

hahahahaha....

kite gelak kan die..

cambesje at: August 19, 2009 at 7:38 PM said...

hahahahhahahah~~