''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

news~~~

sekadar fakta:

ini adalah entry saya yang ke 106


[tak sangka dalam malas2 nak update, bole jugak lepas 100, hehehe~~]






kisah benar ----->>>

pencil case cik linot dicabul oleh monyet







kesian cik linot
esok exam
nerd


seharusnya monyet itu layak diperlakukan seperti ini





sekian terima kasih

10 sebok mengomen:

KAMI at: September 2, 2009 at 6:09 AM said...

awat buat muka monyet tu macam tu.. teringat kat iklan santan kat tv pula...:)

aya harith at: September 2, 2009 at 1:16 PM said...

iklan yg ne ek??
hek3

Bro_mie at: September 2, 2009 at 3:05 PM said...

sape yg kene cabul sbenar nyer nih?....konpius...konpius....huhu

aya harith at: September 2, 2009 at 3:42 PM said...

haiyok bro..

itu pensel case le kene cabol

monyet yg jadik watak antagonis

kejam wooo...

KAMI at: September 2, 2009 at 9:54 PM said...

ala iklan dalam tv 1 if i'm not wrong.. kalau ada show masakan je mesti ada iklan monyet tu.. :)(beberapa tahun yang lepas)

aya harith at: September 2, 2009 at 11:10 PM said...

ermmm..

yg ne ek?? x pasan la..

kalo tv 1 ni jrg sket tgok

hu3

kembara™ at: September 3, 2009 at 4:21 AM said...

huhu..sadis2..kesian monyet kene cabul lak..haha =P

aya harith at: September 3, 2009 at 4:23 AM said...

bukan2..

monyet itu yg mncabul

"-_-

nasevh at: September 13, 2009 at 3:24 AM said...

cik linot tu pe..
berok gak ea,,
btw,,slamat ari rye~

maap zahir..
batin xde~

aya harith at: September 14, 2009 at 8:34 PM said...

cik linot tu mnsia la..
my fren..

hek2

slamat ari raye gak~~