''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

-tolong-


Penatnya bila hilang
Banyak sangat yang tertinggal
Ada awan yang biru juga tak nampak


Sakit hati bila sedar
Aku yang bodoh atau hanya pura-pura

Mohon limpah ampunanMu ya Allah
Kadang aku tumpas jua

Astaghfirullah




********************




begitulah manusia. bila terkena baru mula sedar. lalu akal terpinga-pinga...

begitulah aku. terlepas pandang yang utama. lalu tertatih-tatih toleh ke belakang

begitulah...





********************




tolong saya doakan yang terbaik



9 sebok mengomen:

Dee at: July 4, 2009 at 10:40 AM said...

tetibe aku merasekn ketidakfahaman mmbacenyee...
huhu..
nway, bak kate rusdi ramli "Jangan Pandan Belakang"...
yg da lepas tuu lepas jee... huhu...
~tak tau laa ade kne mngena tak~

asliani ahmad at: July 4, 2009 at 12:14 PM said...

insyaAllah,moga dapat yg tbaik...

ayaharith at: July 4, 2009 at 4:15 PM said...

oh dee, maaf krn entri ni agk sush nak paham

entri ni berbaur puitis, so memg matlmt x bg org paham..huhu

insya allah ade kene mngene..

doakan ek~


tq, asliani
awk juge, moge yg terbaik~

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) at: July 4, 2009 at 6:11 PM said...

akak pun rasa mcm tak fhm
tapi nak teka
adakah ia mengenai result exam?

apapun akak mendoakan yg terbaik buat aya..

Fatin Aimie at: July 4, 2009 at 7:07 PM said...

slmat b'mujahadah!

ayaharith at: July 4, 2009 at 7:10 PM said...

oh, pstinye bukan pasal result sebb result x kuar ag

aimi, arapnye awk paham, sbb awk yg paling memahami
uhuhu~

Fatin Aimie at: July 7, 2009 at 9:35 AM said...

iya
fhm aya
=)

Ben Sedqi at: July 7, 2009 at 9:48 AM said...

errr.....errrr.....kontrol macho...kontrol macho.....buat2 jer paham w/pun kebluran di tahap maksima

ayaharith at: July 7, 2009 at 10:41 AM said...

thnks aimie

siannye bro..kene blaja ngan aimie la nmpknye
huhu