''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

-ku hargainya-

Mahu cerita tentang peristiwa Khamis lepas

huhu

Cerita berkaitan tentang kolej baru. Kolej Burhanuddin Helmi


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


Sebenarnya entri ini khas untuk menghargai usahasama Cik Shidot dan Cik Zukha kerana menjadi jurufoto yang 'bertauliah'

Mekasih korang
sengihnampakgigi



Hari Khamis Hari Tu...

Hari Khamis lepas ada buat solat hajat dan bacaan yasin kat blok K12D. Kami pakat-pakat join sekali. Selain mengimarahkan solat jemaah dan menyedekahkan yasin, mahu jugalah kami melihat-lihat wajah penduduk KBH ni.

huhu

Bukan selalu dapat berjemaah di padang badminton yang tak berapa luas ni

*ohh...teringat pada gelanggang badminton ciptaan kami di KTSN...
uhuk99



Dan Seterusnya...

Kita tengok gambar je ye...

Oh ye, tak banyak yang dapat di upload. Nikmatilah sekadarnya~

...blurr version...


...tu la rupe kolej kami...


...2 orang yang masbuk...



=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



Tak nak tulis panjang-panjang, takut ada yang tak terbaca nanti..hu3..

Selamat maju ke minggu ke 3~
Tak ada kene mengena dengan solat hajat tu pon
siul

13 sebok mengomen:

Bro_mie at: July 21, 2009 at 11:02 AM said...

sape2 nak cari calon isteri......pilih kat sini....thihihih!!!

aya harith at: July 21, 2009 at 12:56 PM said...

ehehe..

sile2..

jgn mlu2~

Dee at: July 21, 2009 at 5:46 PM said...

waaa... mcm meriah jee... huhu..

aya harith at: July 21, 2009 at 7:48 PM said...

a ah, meriah gtu2 la..


encik dee bole la pilih mane yg bekenan..

ahahaha~

Monkey D Luffy at: July 21, 2009 at 9:34 PM said...

hantu pun takut datang kolej korang... bagusssss

aya harith at: July 21, 2009 at 10:24 PM said...

eheheh..
amin~

cambesje at: July 21, 2009 at 10:56 PM said...

wa~~~ spe la ek yg tgkp gambr??
mst x msuk~~
lala~~

aya harith at: July 21, 2009 at 11:02 PM said...

err..

haha..
ak da bocorkn rhsie tu kat dlm entri le..

hehe

iqbalsyarie at: July 22, 2009 at 12:30 AM said...

wah...solat kat kwsn luar mmg best.lebih tenang~

Anonymous at: July 22, 2009 at 1:41 AM said...

kwn2 yg jahat..

aya harith at: July 22, 2009 at 5:20 PM said...

a ah, lg best..hu3..

slalu2 la amalkan..hehe


anonymous ni cm knal jek...

ni mesti...
hi3

edan coba at: July 29, 2009 at 6:57 PM said...

tetiba rasa insaf n nk join jaa
klu edan join confirm jd imam!!
bley cm tu?
:D

aya harith at: July 29, 2009 at 7:01 PM said...

memg pon edan kn jadik imam sbb kat ctu sume pompuan

huhu