''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

Selamat Menjengah Dunia =)

tok..tok..tok..

Minta keizinan untuk saya mulakan lembaran baru, [again n again.. =.=]

Rasanya tak terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru Hijrah 1431 [dah bulan safar ok~] dan Tahun Baru Masihi 2011.

Wah, rasa macam masuk dan terjah kat blog orang je. Bagi sape2 yang tak perasan saya, saya still orang yang sama dengan title blog yang sama =)

Bila belek2 blog orang lain, semua dah canggih manggih. Rasa segan pula nak menulis lagi. Blog yang old skul dengan template dan design yang downtodate.

tapi..tapi..tapi..

Saya nak tulis juga!!

Oh ya, terima kasih yang teramat amat amat sangat pada yang sudi folow, sudi jengah dan sudi tinggalkan jejak di inbox. Nanti ada masa [betul2 akan diusahakan. janji!!] saya akan balas balik folowan2, jengahan2, dan inboxan2 itu di blog anda, insya Allah.

apa lagi nak bebel??


0 sebok mengomen: