''AkU InI InSaN LeMaH, kErApKaLi MeMbUtuHkAn kErEDhAaNMu, mAnA MuNgKiN uNtUk kU BeRDiRi di AtAs MukA bUmI Ini, mElAiNkAn deNGaN RaHmAn dAn RaHiM Mu'' ~@y@

Bisnes Punye Pasal

sangat penat. sangat penat. sangat penat.

full STOP!

bisnes punye pasal, kadang2 aku lupe nak jenguk ke belakang. mane la taw kot2 ade mende yang tercicir, tertinggal.

agak2 ape la yang tercicir tu...

memang ade - lupe untuk berhenti.


bahaye nye bisnes ni pade aku bukan sebab tak terkejarnye mase, bukan sebab merudum nye untung, dan bukan sebab lari nye customer

tapi bimbang bile diri jadi terlalu memikirkan duit

makan , ckp pasal duit
masuk klas, duit lagi
masuk surau, teringat jualan di luar
tengah solat, terpikir idea2 baru

materialistik kah aku?
x sure
tp yg sure, solat da makin tak khusyuk

adoi3!!

jadi, ape patot kite buat???

take time n dont forget to stop sometimes
*smile2

4 sebok mengomen:

Anonymous at: January 13, 2011 at 11:41 PM said...

jgn slh kn bisnes. tp diri kita

aleen aiden at: January 15, 2011 at 5:30 PM said...

wah,org bisnes nih.yela kekadang aje je benda nak pikir kan lagi2 taim smayang.memang payah nak khusyuk.taim 2la teringat pintu xkunci,ikan atas dapo,bagai2.hu3

ayaharith at: January 17, 2011 at 11:14 PM said...

anonymos, mybe ade tips nk bg kot? huhu

aleen, eh cm ingt je sape. hehe. tu la, aleen bg la tips cane x nk bg teringt2 ni. hu

ticnube at: January 25, 2011 at 4:59 PM said...

hahah dok wat bisnes ape lak nih.. hey aku dh lame x mai cini kot..hak hak hak